2011. április 1., péntek

A folytatás

Sziasztok!
Mostanában egyre kevesebben írtok nekem. Pontosabban ketten vagytok, akik írtok nekem, nektek nagyon köszönöm. De senki más. Úgyhogy most szeretném megkérdezni, hogy olvassátok-e még a történetet? Rendszeres olvasók például? Nem azért, de néha jól esne a vélemény. Tudom, én is ritkán írok másoknak, de chaten például néhány másodperc az egész. Múlt héten nem is frisseltem, és vártam, hogy ki veszi észre. Senki. Tehát szeretném tőletek megkérdezni, hogy akarjátok, hogy folytassam a történetet vagy maradjon meg a Halálvölgy egyrészesnek?
Várom a válaszokat!
A válaszok hiányát nemnek veszem :)
Puszi:
Ginewra

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Kérlek szépen folytasd a történetet. Az első rész nagyon tetszett. Végre sikerült kiharcolnom itthon az internet hozzáférést, és így bármikor olvashatom a történetet. Még csak 2 fejezetet tudtam elolvasni, mert a húgomat azóta alig lehet innen kirobbantani. Nagyon érdekelne Darren története is. Úgy látom képes lenne a gonosz oldala ellenére is változtatni az eddigi magányos sorsán. Először gyülöltem azért, amit Ariellel tett, de mostmár kezdem egy kicsit megérteni a tetteit, és talán megkedvelni.
    Kérlek ne hagyd elveszni Darren "jobbik" énjének lehetőségét, és folytasd a történetet.
    Üdvözlettel: Heather

    Ui.:Igazán érdemes lenne folytatni a többi történetedet, igazán jó regények születhetnének belőlük.

    VálaszTörlés
  2. Én is csak annyit tudok mondani, hogy folytasd...
    A frisshiányt én észrevettem, de nem szóltam, mert mostanában több helyen is időhiányban szenvedő írók csúsztatják sorban a frisseket, szóval azt hittem itt is hasonló a helyzet...
    Remélem folytatod, mert nagyon jó a történet és kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle :D
    Én írtam komit, szóval többet nem tudok csinálni, de tényleg megérdemelnél néhány véleményt főleg azoktól akik bejelentkeztek rendszeres olvasónak...
    Jó lenne, ha folytatnád, én örülnék neki és szerintem azok is akik csendes olvasóként követik a történetet(bár igazán írhatnának egy-két sort, legalább chat-be...)
    Remélem nem hagyod abba a történetet...
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is szeretném ha folytatnád,mert engem is nagyon érdekel!
    Sajnálom hogy nem komiztam, de megígérem ha elovastam az új részt írni fogok ide vagy a chatbe!!!!

    Üdv: Nenci

    VálaszTörlés
  4. Ne hagyd abba. Mostanában nem nagyon kommenteltem én sem, de mindennap nézem, hogy van-e friss. Sőt a saját blogomra is kilinkeltem, mert nagyon szeretem a történetet.

    VálaszTörlés
  5. Jajj,most jutottam el ide(mert eddig sajna a tanulás töltötte ki az időm..)és erre mit látok??Egy nagy HHHHHÜÜÜ....nah jó nem folytatom!Ellenbenm te jobban teszed ha írod a történetet..:) Kicsit durvának hangzom...de ha ez kell!!:D Komolyan...esténként csak azért ülök géphez,hogy olvassak!A történetek kellenek nekem! És a tied egyike azoknak,amiket szívesen elolvasok újra és újra és újra....És mindennap várom a frisst!(bár tudom hogy nem lesz,de optimista vagyok)Légyszi ne hagyd abba!!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Köszönöm, hogy írtatok nekem, nagyon-nagyon-nagyon jól esett <3 :) Folytatom a történetet... egyrészt miattatok másrészt kitaláltam a későbbiekben még egy párost egy harmadik rész esetére, és őket mindenképp szeretném összehozni, éppúgy mint Darrent és Lint. Mindegyikükkel tervem van még ;) Ne haragudjatok, amiért csak most válaszolok, csak azt tapasztaltam, hogy a válaszom után nem szoktak hozzászólások érkezni, úgyhogy kicsit vártam hátha ír még valaki... Köszönöm, hogy nem hagytátok, hogy abbahagyjam, pedig komolyan fontolgattam :$
    Puszi:
    Ginewra

    VálaszTörlés