2011. április 27., szerda

Díj!

Köszönöm Zoe-nak a díjat!! (L)




Szabályok:
1, Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
2, Tedd ki a logót a blogodra.
3, Írj magadról 7 dolgot.
4, Add tovább 7 embernek, és linkeld is be a blogjukat.
5, Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról =)

Magamról:
1. Régen nem szerettem olvasni. Egy nap anya elvitt a Harry Potter 3.-ra a moziba és bevitt a könyvesboltba. Vett nekem egy könyvet, és azt mondta, hogy ha elolvasom, megveszi a következő részét. Pechére elkezdtem és megtetszett. Másnapra már ki is olvastam. Azóta imádok olvasni.
2. Imádok írni, már nem is tudom mióta. Már kiskoromban is fantáziáltam történetekről.
3. Néhány kedves vélemény hihetetlenül boldoggá tesz. ;)
4. Az első történetem Harry Potter-es volt és szerintem szörnyű :D
5. Imádok táncolni és zenét hallgatni.
6. A legfontosabb emberek az életemben a barátaim.
7. Egyik nagy álmom, hogy egyszer saját könyvem legyen a könyvesboltok polcain :)

Akiknek tovább adom:
1. Iccsinee
2. AliceCarror
3. Drusilla
4. Tünde
5. Pupi
6. Evcu
7. Zoe

még egyszer köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Wow, továbbküldted nekem azt a díjat, amit tőlem kaptál? :D:D:D
    Ilyen se volt még szerintem. :D
    De köszi, aranyos vagy. :D

    Puszi, Zoe

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat, de nem fogadhatom el a "Szavakat a díjak helyett" miatt.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!
    Már nagyon várjuk az új fejezetet! :)

    VálaszTörlés