2010. december 25., szombat

Utószó :)

Sziasztok!
Először is mindenkinek még egyszer Boldog Karácsonyt! :) Másodszor szeretném megköszönni minden olvasómnak, hogy elolvasta az első (befejezett) saját történetemet. Nem mindig válaszoltam minden véleményre, de mindegyik nagyon sokat jelentett nekem. Köszönöm, azoknak, akik írtak nekem :) ♥ Nem szeretnék neveket mondani, de főleg azoknak köszönöm, akik minden fejezetnél írtak, biztatva a folytatásra, valamint rendszeres olvasóimnak :)
Holnap hozok nektek egy (talán kettő) kis meglepetést :)

2 megjegyzés:

  1. Istenem el sem hiszem, hogy vége. Be kell vallanom, hogy ejtettem egy-két könnycseppet de le is töröltem, egy talpraesett lány nem sír. :) Hiányozni fog ez a történet olyan szép a vége. =) De remélem ennek a vége egy másik történet kezdetét jelenti. Ugye? Én nagyon remélem! Semmiképpen ne hagyd abba az írást, mert van hozzá tehetséged. :) Csak így tovább! Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Köszi mindent ♥ Neked is nagyon boldog karácsonyt! Holnap is nézz be, talán örülni fogsz a meglepetésnek ;) :)

    VálaszTörlés