2010. december 26., vasárnap

Halálvölgy: Vámpírszív

Darren legalább olyan jól néz ki, mint egy félisten, egész lényéből árad a veszély. Évszázadok óta csak a bosszú éltette, és nemrég ezt is elvették tőle. Gonosz magabiztossága elenyészni látszik, és megremeg tekintetének rideg álarca. Mikor az egyik városi lány, Linette élete veszélybe kerül, kénytelen közbeavatkozni. Nem mintha szívesen tenné, hiszen a szívét már régen maga mögött hagyta. Linette a kissé rosszindulatú, cserfes, felszínes lány viszont egyből az idegeire megy. Nem engedheti elmenni, mert akkor minden veszélybe kerülne, de ha el kell viselnie előbb, vagy utóbb megőrül. Vagy mégse?

Állítólag az emberi személyiség alapvető dolgokban nem változik. De mi van, ha egyikük sem olyan, mint amit a külvilág felé mutat? Lehetséges, hogy több lakozik bennük, csak a sötét múlt beárnyékolja önmagukat?

Szeretnétek ha megírnám folytatásként? Természetesen Arielle és Nate is gyakran felbukkanna :)A válaszotokat kommentekben várom ;)

7 megjegyzés:

  1. Én biztos olvasnám :) örömmel várom :)

    VálaszTörlés
  2. Én is elolvasnám. Kíváncsi lennék vajon milyen valójában Darren. :) Szerintem vágj bele!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, időhiány miatt csak most olvastam az utolsó fejezetet, az epilógust és a novellát is.
    Köszönöm, hogy feldobtad a napjaimat! Eszméletlenül jó lett az egész történet, nagyon örültem, hogy jó vége lett.
    Annak pedig még jobban, hogy benne lennél a folytatásban!!! Jeee!! Én 100%-ig támogatom!
    Puszi: LaBelle

    VálaszTörlés
  4. Örülnék ha folytatnád :)

    VálaszTörlés
  5. Minden bizonnyal fantasztikus lenne.Úgyhogy hajrá csajszi! PUszy

    VálaszTörlés
  6. Szivesen olvasnám. Biztosam nagyon jó lesz alig várom:)

    VálaszTörlés
  7. Már alig várom! :D Sok sikert hozzá ;)♥

    VálaszTörlés