2011. július 27., szerda

Részlet - 20. fejezet: Rémreggel

Köszönöm OneGirl, hogy írtál nekem véleményt! Nos, a te kedvedért egy kis részlet a következő fejezetből, ami a terveim szerint a hétvégén érkezik!

„Lin! Vettem néhány dolgot, amire szükséged lehet reggel. Sajnálom, amiért Evan túl járt az eszünkön, nem tudom, hogyan csinálta.”

- Darren? – suttogtam döbbenten. De aranyos! Azaz… várjunk csak… aranyos? Ez egyáltalán nem lenne jellemző Darrenre. Biztosan a zaklató hozta és belekevert valamit. Talán ciánt vagy ki tudja milyen mérgező anyagot. Darren nem lenne ilyen… aranyos. Nem dőlhetek be ennek, és az elmebeteg is hülye volt, amiért azt hitte, hogy ezt beveszem. Ő nem ismeri őt, velem ellentétben. Majd csak kibírom valahogy az ebédszünetig. Csak ne lennék ilyen szörnyen éhes. Nem is csoda, alig ettem mostanában. De olyan csábítónak tűntek most a zacskó tartalma. Nem… vissza kell fognom magam. Nem lehetek buta, annál többet ér az életem. Máskor is volt, amikor kihagytam a reggelit, most se lesz gond. Vajon, az ásványvízben bízhatok? Inkább mégis a csapvíz mellett döntöttem. Az a biztos. Kicsit émelyegtem az éhségtől, de igyekeztem nem foglalkozni vele.
Amikor valaki dörömbölni kezdett az ajtón, összerezzentem. A gyomrom összeszorult és szinte láttam magam előtt, ahogy valaki ketté harapja a torkomat. Aztán eszembe jutottak a „védelmezőim”. Nem engedhetnek veszélyes vámpírt a közelembe. Összeszedtem magam, majd nagy levegőt vettem és ajtót nyitottam.Az apám állt az ajtóban. Számítottam vérszomjas gyilkosokra, kellemetlenkedő házőrzőkre (Darren), régi halott barátnőkre (Arielle)… de rá éppenséggel nem.
- Te meg mit keresel itt?

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Oh, miattam? :$ teljesen pirul :)
    Nagyon tetszik :) Kíváncsi leszek, hogy mi lesz ebből még :) De remélem nem akarsz gyötörni függő végekkel, mert ááááááááááááá! a hajamat szoktam olyankor tépni, úgyhogy ezt a "jó" szokást ne tedd magadévá :)
    De miért van egy olyan érzésem, hogy Rick lesz az? :) :)
    Na, a következőnél jóóóval bővebben fejtegetem itt a dolgokat, hogy mindenki lássa, nem harapod le a fejem és nyugodtan írhat véleményt :)

    Hajrá!!! :) :D

    OneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés