2011. július 13., szerda

Pályázat

Sziasztok!
Gondolkoztam azon, hogy jó lenne egy videó a történetről. De én béna vagyok ehhez, úgyhogy inkább meghirdetek egy pályázatot. A lényege az lenne, hogy tetszőleges hosszúságú videót kéne készíteni a történetről. A szereplők képeit természetesen fel lehet használni. A videó alatt valami olyan szám mehetne, ami illik a történet hangulatához. Természetesen mivel nagyon kevés kép van, amit használni lehet, ezért szöveget is bele lehet tenni, sőt szerintem kell is bele. De képeket is kérhettek akár tőlem. Olyan trailer-szerű videóra gondoltam :) Téma lehet az egész sorozat, de lehet egy-egy rész is. Az első vagy a második természetesen :)

És hogy ez miért érné meg nektek?

Aki megnyeri...
- Egy hónapon át megkapja emailben a fejezeteket. Nem akkor amikor felkerül a blogra, hanem amint elkészül.
- Egy hónapon át kiemelten hirdetem a blogját (ha nincs blogja, ezt a részt megbeszélem még vele, természetesen úgy is kap még valamit)
- oklevelet kap :)

Jelentkezés:

Email: ginewra93@citromail.hu, vagy kommentben a bejegyzés alatt.
Amit adj meg: Internetes név, blogcím, emailcím, életkor, és hogy melyik részről készítenéd a videót (első, második, mindkettő egyben)

Jelentkezési határidő: 2011. 07. 24.
Beküldési határidő: 2011. 07. 31.

A videókat töltsétek fel youtube-ra, és a linket küldjétek el :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Ginewra!

    Jelentkezni szeretnék a pályázatra.
    Név Heather
    Blogcím: nincs
    e- mail:heather-whitlock@hotmail.com
    Életkor:21 év
    Melyik részről? : Mindkettő

    VálaszTörlés