2011. február 7., hétfő

Részlet: 3. fejezet

Kárpótlásul, amiért annyit kések, elhoztam nektek egy kis részletet a 3. fejezetből :)

Evan Brown megjelenése kirángatott a mélabúból. Tudtam, hogy ki ő. Szinte minden vámpírt ismertem, akiket valaha megteremtettek. Minden potenciális veszélyforrást feltérképeztem, hála a kapcsolataimnak. Őt még soha nem láttam, de már hallottam felőle. Nate őt kérte meg, hogy vigyázzon Arielle-re, miután én bántottam újfent a húgát. Ha teljesítette volna a kérést, Arielle még ember lenne, hiszen nem mertem volna ujjat húzni vele. Rick fizette le, hogy hagyja cserben Nate-et, aki persze meg is tette. Nem volt megbízható. Talán ez volt az első tulajdonság, ami eszembe jut róla. Nem tudom pontosan, hogy mennyi idős lehet, de veszedelmes. Rick ostoba volt, hogy kikezdett a barátnőjével, bár ez nem meglepő. Bár talán mégis. Egy olyan gyáva alak, mint ő honnan szedte a bátorságát? A nő kiléte nem érdekelt, jelentéktelen volt. Valami olcsó kis nő lehetett, aki élvezi, ha feszültséget kelthet. Talán ő maga uszította a két férfit egymás ellen. Mindenesetre… Evan Brown veszélyt jelenthet. Az ilyen embereket nem érdekli, hogy hogyan érhetik el a céljukat, átgázolnak mindenen és mindenkin. Pontosan tudtam, hogy megpróbál megölni, amint lehetősége nyílik rá. Hiszen én voltam a város legerősebb vámpírja, ráadásul Ricket a barátomnak hiszi. Nem dől be annak, hogy nem tudok róla semmit. Még ha most nem is hazudtam. Meg kell keresnem azt a szemetet. Hatalmas hiba volt halhatatlanná tenni őt, csak a bajt hozza állandóan a fejemre. Ha ez a Brown nem öli meg, majd én megteszem. Nő ide vagy oda, Rick Jefferson aláírta a halálos ítéletét.

1 megjegyzés: